کد خبر: 12763

سخنگوی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس از برگزاری نشست‌هایی برای بررسی اساسنامه جبهه رهروان ولایت در هفته آینده خبر داد و گفت: جبهه رهروان ولایت به لاریجانی تعلق ندارد.

به گزارش قم خبر؛ صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای تشکیل جبهه "رهروان"، گفت: اعضای فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس وارد فضای تهیه و تدوین اساسنامه این جبهه شده‌اند.


وی با بیان اینکه آئین‌نامه اجرایی و راهبردهای جبهه رهروان ولایت به زودی تقدیم وزارت کشور می‌شود، افزود: قرار است پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه و در هفته آینده، نشست‌هایی برای بررسی اساسنامه این جبهه داشته باشیم.

سخنگوی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: برخی این طور تصور و عنوان می‌کنند که جبهه رهروان ولایت به آقای علی لاریجانی رئیس مجلس تعلق دارد، در صورتی که این طور نیست و وی فقط از این جبهه و یا هر فعالیت سیاسی دیگر این فراکسیون حمایت می‌کند.

نعیمی‌رز در پایان خاطرنشان کرد: نظر قالب اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بر تشکیل و تأسیس جبهه رهروان ولایت از سوی این فراکسیون است.

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری