رییس جمهوری با بیان این که اگر لازم بود ۵۰ وزیر به مجلس معرفی می کردم اما از راه خود و وعده ای که به جوانان داده بودم بازنخواهم ایستاد، گفت: دوران افراط و تفریط به سر آمده است.

به گزارش قم خبر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز(سه شنبه) در دهمین سفر داخلی خود که به استان گلستان رفته است در جمع مردم این استان، افزود: وعده ای که ما در سال گذشته در ۲۴ خرداد پای صندوق آرا به یکدیگر دادیم ، به وعده خود وفادار هستیم و وفادار خواهیم ماند.

رییس جمهوری ادامه داد: آنچه من به شما وعده دادم، نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان بود، من پای وعده خود تا لحظه آخر و با همه توانم ایستاده ام.

روحانی اضافه کرد: من به نسل جوان عزیز کشورم ومخصوصا به جوانان دانشجوی عزیز وعده می دهم پای قول های خودم خواهم ایستاد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: این که پنج وزیر را به مجلس معرفی کردم، اگر لازم بود ۵۰ وزیر را به مجلس معرفی می کردم اما از وعده ای که به شما دادم و از راه خودم باز نخواهم ایستاد، دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است.

روحانی خاطر نشان کرد: در دوران وحدت، اتحاد، اعتدال و فضای باز برای کمک به یکدیگر راه خود را ادامه می دهیم، فرهنگ اعتدال، فرهنگ توسعه، فرهنگ دوستی وبرادری و اتحاد در داخل و فرهنگ تعامل با جهان به عنوان مسیری است که اسلام برای ما تعیین کرده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری