کد خبر: 11188

مسعود پزشکیان نماینده مجلس با تأکید براین موضوع که تمام دعوای سیاسیون سر پست و پول است، گفت: نباید سر موضوعات بی‌خودی با هم دعوا کنیم.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس، مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت در آیین تجلیل از پزشکان سیاسی انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که به اسم بسیج می‌شناسیم تفکری است که ما را به چشم‌انداز ترسیم شده از سوی رهبری برای آنکه کشور نخست منطقه می‌شویم، می‌رساند.

وی در تعریف بسیجی گفت: بسیجی واقعی کسانی هستند که در وقت لزوم دکان خود را بستند و بی‌هیچ منت و اجر و مواجبی برای کشور جنگیدند. تفکر این افراد بود که سبب شد این مملکت تا به اینجا برسد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اکنون جنگ تمام شده و ما نسبت به نسل جدید مسئول هستیم البته به عقیده من هر کسی که ادعا می‌کند بسیجی، مسلمان یا انسان است نسبت به جامعه خود مسئولیت دارد.

پزشکیان با اشاره به این موضوع که جامعه نیاز به افراد عالم دارد، گفت: مشکل مملکت ما از امثال من است که در مجلس نمی‌تواند قانون درستی بنویسد و یا بر اجرای قانون نظارت کند یا اینکه بعد از نظارت تخلف را به سمت مسیر درست برگرداند.

وزیر اسبق بهداشت تأکید کرد: ما سیاسیون سر موضوعات بی‌خود با هم دعوا می‌کنیم و هر کس دوست دارد که خود مسئولیتی داشته باشد به عقیده من هرکس مدعی است پا پیش بگذارد، این گوی و میدان، «گر تو بهتر می‌نوازی بستان و بزن».

وی خطاب به خود و سایر مسئولان کشور گفت: بیاییم نام و نان را بدهیم تا به هدف برسیم چرا که بسیجی‌ها این طور هستند.

پزشکیان با تأکید دوباره براین موضوع که دعواهای سیاسیون تنها به خاطر پول یا پست است، گفت: تمام دعوا این است که نمی‌توانیم حرف درست را پیدا کنیم چرا که همه خیال می‌کنند که درست می‌گویند.

وزیر اسبق بهداشت افزود: اگر در مجلس حرف درست را قانون بکنیم ۶ ماه بعد آن قانون عوض نمی‌شود و مملکت ما درست می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: باید روش حرف درست زدن و درست فهمیدن را بیاموزیم این طور نباشد که هرچه ما و گروه‌مان گفت، درست باشد و هرچه گروه مقابل گفت، اشتباه.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری