کد خبر: 10535

با تاسیس كانون مردم نهاد تدبير و توسعه توسط اعضای ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام روحانی رسما فعالیت انتخاباتی حامیان رئیس جمهور برای انتخابات مجلس کلید خورد.

به گزارش قم خبر به نقل از "رویکرد"، مهدی آیتی؛ نماینده ادوار مجلس و رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام در استان خراسان جنوبی که مدیریت این کانون را به یدک می کشد، به خبرنگار ما گفت: دوشنبه نوزدهم آبان ۹۳ كانون تدبير و توسعه پارسيان پس از طی مراحل قانونی در وزارت كشور و سازمان ثبت شركتها در محل دفتر مركزی در تهران با حضور اولين هيات مديره منتخب و مدیرعاملی مهدی آیتی آغاز به كار كرد.

آیتی، گفت: ايده و انديشه تاسيس كانون تدبير از روزهای اول پيروزی روحانی (۲۴ خرداد ۹۲) توسط جمعی از روسا و اعضا ستادهای روحانی در سراسر كشور آغاز شد و در طول يك سال و نيم گذشته با همت و همراهی اعضا ستادها اين تشكل مردمی و غيردولتی با اراده و نيت ترويج و حمايت توسعه خواهی همه جانبه و پايدار برای استانهای كشور شكل گرفت.

وی افزود: امروز مفتخريم كه كانونی به وسعت همه ايران و همه ايرانيان متولد شده و می رود تا راهگشای بخشهای توسعه ای در سراسر ميهن عزيز ايران اسلامی باشد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری