کد خبر: 2959

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم عنوان کرد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نظارت دوره‌ای از میادین میوه و تره‌بار این شهر تشدید یافته است.

خبرگزاری فارس: تشدید نظارت‌ها از میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌ها در قم

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، علیرضا مظفری با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نظارت دوره‌ای از میادین میوه و تره‌بار شهر و بازارچه‌های موجود در این زمینه توسط ناظرین این سازمان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها قبل از ماه رمضان نیز بوده ولی با آغاز ماه رمضان برای رفاه حال شهروندان نظارت و کنترل کیفی تشدید بیشتری یافته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به هماهنگی‌های لازم با فروشگاه‌های سطح شهر برای عرضه مایحتاج مورد نیاز شهروندان در ماه رمضان گفت: در راستای ایجاد فضایی متناسب با حال و هوای این ماه مبارک آراستگی و تزئینات صورت گرفته متناسب با شئونات این ماه انجام شده است.

وی در پایان گفت: به بهره‌برداران و فروشندگان توصیه شده است با روزه‌داران برخوردی مناسب داشته باشند که در همین راستا بعضی از فروشگاه‌ها با تخفیف 10 درصد اقلام خود را عرضه می‌کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری