کد خبر: 218

خرید حدود یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی از خرید حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ درصد کشاورزان بهای محصولشان را دریافت کرده‌اند و مابقی آن نیز به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش قم خبر، حسین مهدی‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اواخر فروردین‌ماه تا پایان روز سه‌شنبه ششم خرداد‌ماه سال جاری یک میلیون و ۵۹۳ هزار تن گندم از ۱۴ استان کشور خریداری شده است.

 
وی افزود: بهای گندم خریداری‌شده از کشاورزان ۱۶۷۲ میلیارد تومان است که از این میان ۸۰ درصد کشاورزان بهای محصولشان را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز به زودی پس از تکمیل فرآیند‌های بانکی بهای محصول خود را دریافت می‌کنند، چرا که تا کامل شدن چک لیست‌های بانکی و تطبیق آن فهرست سازمان تعاونی روستایی پرداخت بهای گندم چند روزی به طول می‌انجامد.

 
معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی گفت: خرید تضمینی گندم از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کرمان، هرمزگان، ایلام، کهکیلویه و بویر‌احمد، لرستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و قم ادامه دارد و بیشترین میزان خرید تضمینی گندم به استان‌های خوزستان، فارس و غیره اختصاص دارد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری