کد خبر: 10113

وزیر بهداشت گفت: با بانک‌ها در حال مذاکره هستیم تا به موقع حقوق پزشکان پرداخت شود. با این رایزنی در پایان هفته یا حداکثر تا پایان ماه، حقوق پزشکان پرداخت می‌شود و به این ترتیب پزشکان منتظر پرداخت ۳ ماهه نخواهند بود.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس، سیدحسن هاشمی در حاشیه افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به شکایات تعرفه گفت: نظارت‌ها از طریق این مرکز دائمی خواهد بود ممکن است در ابتدا نقص‌هایی وجود داشته باشد اما به تدریج آنها را محدود خواهیم کرد چرا که پزشکی علمی پویا است و با تعریف و تعرفه‌های جدید قیمت‌ها تغییر می‌کنند.

وی ادامه داد: شماره تلفن ۱۶۹۰ و سامانه اینترنتی ۱۶۹۰ فقط برای ثبت شکایات مربوط به تعرفه‌ها است اما برای سال آینده مرکز تلفن و رسیدگی به تمام درخواست‌های مردم را در وزارت بهداشت به صورت ۲۴ ساعته دایر خواهیم کرد تا ناراضی در حوزه‌‌های مختلف حتی از بخش خصوصی به خوبی رسیدگی شود.

وزیر بهداشت گفت:‌ هم اکنون رسیدگی به شکایت تعرفه از سه مسیر نظام‌پزشکی، ماده ۱۱ و هیت‌های رسیدگی به تخلفات در دانشکده علوم پزشکی خواهد بود.

وی تأکید کرد: بیمه‌های تکمیلی همراهی خوبی داشته‌اند که با گذشته قابل قیاس نیست البته مشکل عمده مربوط به استان تهران بوده که در این زمینه با بیمارستان‌های خصوصی قرارداده بسته شده چرا که ۸۰ درصد مراجعان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و این اتفاق نظر هم‌اکنون حاصل شده است.

هاشمی گفت: البته این یک واقعیت است که برای دریافت خدمت بیشتر باید حق بیمه بیشتری پرداخت شود.

هاشمی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران بیمه‌های پایه و تکمیلی مؤظفند در طرح کمک کنند در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری