کد خبر: 10008

در هفته منتهی به ۱۴ آبان ماه، سه میلیارد و ۸۷۵ میلیون سهم به ارزش ۹ هزار و ۶۰ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

به گزارش قم خبر به نقل از مهر، بر اساس آمار موجود ارزش معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران در قیاس با هفته پیش ۶.۴ درصد و حجم معاملات ۲۴.۳ درصد رشد داشته است. در این مدت ۷۰ هزار و ۴۷۲ خریدار در ۲۸۵ هزار و ۳۶۶ دفعه به داد و ستد پرداختند.

همچنین در این مدت، تمامی معاملات به صورت خُرد و بلوک انجام شد که ارزش معاملات نرمال در قیاس با مدت مشابه قبل ۶.۷ و حجم معاملات ۲۴.۸ درصد افزایش داشتند.

از ابتدای امسال، ۹۴ میلیارد و ۱۳۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۷۵ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال داد و ستد شده است. در این مدت، تعداد دو میلیون و ۳۷۱ هزار و ۲۵۴ سرمایه گذار، در هفت میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۶۳ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند. بازار سهام از ابتدای سال ۱۵۰ روز کاری فعالیت داشته است.

بازدهی ۲.۷۲ درصدی شاخص در هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت با افزایش ۲.۷۲ درصدی به ۷۶ هزار و ۱۶۶ واحد رسید.

در عین حال، شاخص صنعت در آخر هفته بر روی عدد ۶۳ هزار و ۴۰۱ واحد ایستاد که در قیاس با هفته قبل ۱.۵۳ درصد افزایش را نشان می داد. شاخص بازار اول در هفته گذشته با ۳.۳۸ درصد افزایش به ۵۶ هزار و ۷۳۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۱.۵۱ درصد افزایش به ۱۵۲ هزار و ۷۱۷ واحد رسید.

معاملات اوراق مشارکت

در هفته منتهی به ۱۴ آبان ماه ، تعداد ۱۸۸ هزار و ۸۷۲ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۸۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای سال هشت میلیون و ۶۵۷ هزار و ۵۰۸ برگه اوراق مشارکت به ارزش هشت هزار و ۶۶۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری