کد خبر: 9964

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: اتباع بیگانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور تصاحب کرده‌اند که این امر توسط تمام نمایندگان مردم در مجلس جهت پیگیری و بررسی به وزیر کشور اطلاع داده شده است.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی صبح امروز در نشست سفیران خدمت روستای مورچه‌خورت در جمع اهالی این روستا اظهار کرد: فلسفه برگزاری این‌گونه جلسات ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسئولان است.


وی بیان کرد: اگر امروزه ما مسئولان در مورد عملکردمان در برابر مردم پاسخگو باشیم، قطعاً فردای قیامت که سخت‌تر از امروز خواهد بود در مقابل مردم شرمسار نخواهیم بود و باید همه مسئولان در جهت تأمین رضایت خلق خدا بکوشند که این امر یک فریضه واجب الهی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه طرح سفیران خدمت شناسنامه‌ای از نیازها و حل و بررسی مشکلات حدود ۴۰ شهر و روستای دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار است، ادامه داد: اجرای دور اول و دوم مصوبات طرح سفیران خدمت روستای مورچه‌خورت رضایت‌بخش بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه امسال ۱۰۰ درصد اعتبارات استانی توسط معاون محترم راهبردی و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری به استان‌ها اختصاص یافته است، تأکید کرد: امسال از ۷ میلیارد تومان بودجه عمرانی که برای شهرستان شاهین‌شهر و میمه اختصاص‌ یافته بر اساس تبصره ۲۲ ماده ۱۲۰ قانون بودجه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن برای انتقال آب از شاهین‌شهر به سمت مورچه‌خورت در نظر گرفته شد.

حاجی با بیان اینکه از ۷ میلیارد اختصاص‌ یافته به شهرستان، ۲۵۰ میلیون تومان دیگر جهت احداث شهرک دامپروری در نزدیکی این روستا است، تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده ۲۰۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی میدان ورودی مورچه‌خورت و معابر این روستا اختصاص یافته است.

وی گفت: برای بازسازی پروژه نیمه‌کاره مدرسه مورچه‌خورت با پیگیری‌های به عمل آمده در تهران ۵۰۰ میلیون تومان توسط رئیس سازمان نوسازی مدارس کل کشور و ۱۰۰ میلیون تومان از محل عوارض پالایشگاه اختصاص‌ یافته که به زودی شاهد عملیات اجرای این پروژه خواهیم بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه نصف جمعیت روستای مورچه‌خورت را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: اتباع بیگانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور تصاحب کرده‌اند که این امر توسط تمام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری و بررسی به وزیر کشور اطلاع داده شده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری