دیدار حساس انگلیس و ایتالیا که بامداد فردا برگزار می‌شود حساسترین دیدار روز سوم مسابقات است.

به گزارش قم خبر و به نقل از ایمنا، مکزیک، هلند و شیلی پیروزهای روز دوم جام جهانی بودند اما در روز سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ امشب و بامداد فردا ۴ دیدار برگزار می‌شود که شاید جذاب ترین آن نبرد انگلیس و ایتالیا باشد.


در اولین دیدار روز سوم مسابقات امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران تیم‌های کلمبیا و یونان اولین دیدار گروه C را در ورزشگاه مینیرائو در شهر بلو هوریزنته برگزار می‌کنند. این دو تیم در گذشته تنها یک بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که کلمبیا با دو گل توانسته است از سد یونان بگذرد. به نظر می‌رسد کلمبیا که تیم سید اولی این گروه است به مراتب شانس بیشتری نسبت به یونان برای پیروزی داشته باشد اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.

دیدار بعدی که امشب برگزار می‌شود اولین دیدار گروه D یعنی گروه مرگ خواهد بود و مصاف تیم‌های اروگوئه و کاستاریکا است که از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه کاستلائو در شهر فورتالزا آغاز می‌شود. مصاف این دو تیم که هر در قاره پهناور آمریکا قرار دارند تا حدودی می‌تواند قابل پیش بینی باشد خصوصاً اینکه بدانیم در ۸ رویارویی این دو تیم برابر یکدیگر ۶ بار پیروزی با اروگوئه بوده است و دو بار دیگر نیز بازی مساوی شده است.

اما دیداری که از ساعت ۲:۳۰ بامداد فردا در چارچوب مسابقات گروه D برگزار می‌شود جذاب‌ترین دیدار روز سوم مسابقات خواهد بود. انگلیس و ایتالیا در ورزشگاه آمازونیا در شهر مانائوس دومین دیدار گروه D را بگزار می‌کنند، دیداری که نقش زیادی در تعیین تیم صعود کننده از گروه خواهد داشت. این دو تیم مدعی اروپایی در گذشته ۲۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۸ بار انگلیس و ۹ بار ایتالیا پیروز بوده‌اند ضمن اینکه ۷ بازی با تساوی به پایان رسیده است.

صبح فردا هم یک دیدار خواهیم داشت. در چارچوب مسابقات گروه C ساحل عاج و ژاپن از ساعت ۵:۳۰ فردا در ورزشگاه پرنامبوکو در شهر رسیف روی به روی هم صف آرایی می‌کنند. این دیدار که به نظر می‌رسد تیم صعود کننده گروه را بعد از کلمبیا مشخص خواهد کرد بسیار حساس خواهد بود. ساحل عاج و ژاپن در کل ۳ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۲ بار پیروزی با ژاپن و یک بار پیروزی با ساحل عاج بوده است.

نتایج بازی های روز دوم و برنامه روز سوم مسابقات به شرح زیر است:
گروه A:
مکزیک یک- کامرون صفر
گروه B:
اسپانیا یک- هلند ۵
شیلی ۳- استرالیا یک
شنبه، ۲۴ خرداد:
گروه C: کلمبیا - یونان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه مینیرائو شهر بلو هوریزنته
گروه D: اروگوئه - کاستاریکا، ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه کاستلائو شهر فورتاله‌زا
یکشنبه، ۲۵ خرداد:
گروه D: انگلیس - ایتالیا، ساعت ۰۲:۳۰، ورزشگاه آمازونیا شهر مانائوس
گروه C: ساحل عاج - ژاپن، ساعت ۰۵:۳۰، ورزشگاه پرنامبوچو شهر رسیف

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری