کد خبر: 987

مرکز اطلاع رسانی لوازم خانگی ۱۸۸۲ با مجوز ورارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شده است.

   

به گزارش قم خبر و به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیر مرکز اطلاع رسانی لوازم خانگی در نشست خبری گفت: مصرف کنندگان برای دریافت اطلاعات می توانند با شماره تماس ۱۸۸۲ ازساعت ۸ صبح تا ۱۲یا مراجعه به وب سایت www.۱۸۸۲.ir از فهرست مراکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت های شناسنامه دار، قانونی و معتبر لوازم خانگی بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای آگاه شوند.

طوریان اعلام کرد : مصرف کنندگانی که خواستار خرید لوازم خانگی باکیفیت و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب هستند می توانند اطلاعات لازم را از این مرکز دریافت کنند.طوریان افزود خریداران لوازم خانگی معتبر می توانند ازطریق وب سایت www.۱۸۸۲.ir به صورت مستقیم مشکلات خود را به مدیران شرکت های قانونمند منعکس کنند و در صورت دریافت نکردن خدمات مناسب شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت اعلام کنند.

مدیر مرکز اطلاع رسانی لوازم خانگی، این مرکز در باره مراکز فروش وخدمات پس از فروش شرکت های قانونمند ، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و نیز آگاهی مصرف کنندگان در زمینه کالای تقلبی و قاچاق اطلاع رسانی می کند.

طوریان با بیان اینکه بی اطلاع برخی مشتریان از گارانتی های رسمی و معتبر سبب بروز زیان فراوان برای مشتریان می شود گفت این مرکز ضمن حمایت از تولید کنندگان و واردکنندگان قانونی و معتبر، به حذف شرکت های زیر پله ای منجر خواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری