کد خبر: 958

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم مطرح کرد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: برنامه‌ای سه روزه نیز با عنون ورک شاپ‌های نقاشی دیواری در انتهای پیامبر اعظم (ص) و دیواره‌های بوستان بهاره با موضوع مهدویت در حال انجام است که مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است.

اسماعیل فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، در باره فعالیت های سازمان زیباسازی شهرداری قم در نیمه شعبان اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های این سازمان در سطح شهر عبارتست از آذین بندی شهر با طرح یکپارچه که با رنگ‌های شاد و متنوع و موضوع مهدویت انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: دیوارنگاره‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) با موضوع مهدویت نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که برای نیمه شعبان انجام شد چون بلوار پیامبر اعظم (ع) مسیر آئینی است سعی کردیم تا موضوع مرتبط با ایام باشد و سبب طراوت و تاثیر بیشتر این مسیر باشد.

وی با اشاره به نصب المان‌های مناسبتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: موضوع مجموع اقداماتی که در این راستا صورت گرفت با موضوع مهدویت بوده است.

فتحی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای سه روزه نیز با عنون ورک شاپ‌های نقاشی دیواری در انتهای پیامبر اعظم (ص) و دیواره‌های بوستان بهاره با موضوع مهدویت در حال انجام است که تاکنون مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم، با بیان اینکه در راستای ترویج و حفظ و نکوداشت کارهای مردمی در نیمه شعبان اقدام به ثبت فعالیت‌های مردمی کرده‌ایم، گفت: در شب نیمه شعبان گروه‌های زیباسازی شهرداری قم مشغول ثبت کارهای مردمی با موضوع نیمه شعبان هستند تا ترویج آذین بندی و کارهایی که مردم برای نیمه شعبان انجام می دهند را ثبت نمایند و در نهایت در جشنواره ای از آثار برگزیده تجلیل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری