شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در نقاط مختلف شهر گفت: اجرای این پروژه‌ها با خرابی همراه است و در این مسیر نیازمند همراهی مردم هستیم تا پروژه‌ها به سرانجام برسند.

به گزارش قم خبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 36 پروژه عمرانی منطقه چهار قم با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همچنین گرامیداشت ایام میلاد حضرت ولیعصر(عج) گفت: این ایام با آغاز زعامت مقام معظم رهبری مصادف است را گرامی می‌داریم و امیدواریم که توفیق سربازی امام عصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مردم شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های مهم شهری خواهند بود، گفت: ‌ما در شهری مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم که مجاورین این حرم جزو نخستین شیعیان اهل بیت بودند.

شهردار قم تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که توفیق خدمت در چنین شهری و به چنین مردمی نصیب ما شده است و باید با خدمت مضاعف شکر این نعمت را به جا آوریم.

وی با اشاره به اینکه قم در سال 93 از سوی مراجع ذیصلاح به عنوان شهر پاکیزه انتخاب شد، خاطرنشان کرد: افزایش فضای سبز از جمله رویکردهای ما در مدیریت شهری است و امیدواریم که مردم نیز در این بخش همراهی لازم را داشته باشند.

دلبری با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در نقاط مختلف شهر گفت: اجرای این پروژه‌ها با خرابی همراه است و در این مسیر نیازمند همراهی مردم هستیم تا پروژه‌ها به سرانجام برسند.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: این بلوار به صورت ویژه برای نیمه شعبان آماده‌سازی خواهد شد.

شهردار قم به اجرای پروژه مجموعه پل‌های جمهوری اشاره کرد و گفت:‌ این پروژه تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید و ترافیک بین مناطق 2 و 4 شهری برقرار خواهد شد.

وی با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه استاندار قم گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری قم مصمم هستند تا خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهند و هدف ما جلب رضایت مردم است چرا که رضایت مردم به رضایت اهل بیت و خداوند متعال منجر می‌‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری