کد خبر: 797

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه:

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه با اشاره به اهمیت حق و حقیقت گفت: حضرت علی‌اکبر(ع) در راه حق و برای شناخت آن جان خود را فدا کردند.

به گزارش قم خبر، حجت‌الاسلام محمد الله‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه اطلاعات تاریخی کمی در مورد حضرت علی اکبر(ع) وجود دارد، اظهار کرد: اطلاعات متفاوتی در خصوص تاریخ تولد ایشان است و عده‌ای معتقدند با وجود داشتن همسر و فرزند نسلشان باقی نمانده است.

وی به حق خواهی حضرت علی اکبر(ع) اشاره و بیان کرد: ایشان در خانه‌ای متولد و بزرگ شدند که مرکز معارف دینی و الهی بود و در طول دوران زندگی همواره به دنبال شناخت حق و حقیقت بودند.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به توجه حضرت علی اکبر(ع) به حق و حقیقت خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر(ع) همواره به دنبال شناخت حقیقت بودند تا اینکه در راه شناخت آن نیز جان خود را فدا کردند.

الله‌اکبری تلاش برای دستیابی به حق و حقیقت را مهم عنوان کرد و گفت: جوانان برای رسیدن به موفقیت، رستگاری و سعادت باید همه تلاش خود را در شناخت حق به کار بگیرند زیرا زمانی که شناخت کافی و لازم از حق و حقیقت داشته باشیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه افراد باید در زندگی هدف داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای اینکه زندگی با برکت و معنادار شود داشتن هدفی مشخص لازم است تا به آن برنامه دهد آنچه اهمیت دارد مراقبت از موانعی است که حق و حقیقت را می‌پوشاند.

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه با تاکید بر دفاع و محافظت از حق و حقیقت تصریح کرد: در زندگی انسان چیزی ارزشمندتر از شناخت حق و حقیقت وجود ندارد بنابراین سزاوار است برای امری تلاش کنیم که رستگاری و سعادت را به همراه دارد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری