فرمانده سپاه استان قم گفت: جوانان برومند ایران اسلامی با درس آموزی از شهدا و بهره مندی از ظرفیت بالای بسیج، به سمت قله های رفیع پیشرفت مادی و معنوی حرکت کنند.

به گزارش قم خبر و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدوی نژاد با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، برخی از ویژگی های جوان مومن و انقلابی را بر شمرد و سپس اظهار کرد: قطعا ظرفیت جوان بر کسی پوشیده نیست و کسانی که داعیه خدمت به مردم را دارند از این ظرفیت بزرگ مردمی در جهت نیل به اهداف خدمت رسانی به خوبی استفاده می کنند.

وی مهم ترین و اثر گزارترین قشر جامعه را جوانان دانست و افزود: جوانان موتور محرک تمام حرکت های پیش رو در جامعه هستند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ادامه با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام راحل(ره(ع) علیرغم کهولت سن شریف خود، در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و تثبت آن نیروی عظیم جوانان را محور کار و مورد اعتماد خود قرار داده بود.

وی همچنین نقش تاثیرگذار جوانان در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و ابراز داشت: حضرت امام(ره) در این دوران نیز با تکیه و اعتماد بر جوانان توانست گام های بلندی در جهت اعتلای اسلام و نابودی دشمن و استکبار جهانی بردارد.

مهدوی نژاد با بیان این نکته که امروز هم رهبری بزرگوار انقلاب تمام تاکیدشان بر توجه به جوانان است، گفت: جوانان ما بهره گیری از نیرو، انگیزه و نشاط جوانی و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبری در موضوع جهش علمی، در این عرصه و در عرصه های دیگر تا نیل به قله های پیشرفت خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاشند به خیال باطل خود این موفقیت ها را از جوانان ما بگیرند و سد راه پیشرفت آنان شوند، افزود: جوانان سرشار از انرژی و لحظه های ناب معنویت هستند و کشوری موفق است که با تکیه و اعتماد بر این نسل تاثیرگذار در مقابل دشمنان بایستد و مسیر تعالی را به سرعت طی کند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان با اشاره به اهمیت تفکر بسیج در رشد و تعالی جوانان ابراز کرد: تفکر ارزشی بسیج برگرفته از آموزه های دین، قرآن و اهل بیت(ع) و فرهنگ ایثار و شهادت است و ظرفیت های بالایی را برای رشد جوانان و حرکت به سمت قله های مد نظر ولایت و شهدا ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری