کد خبر: 770

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: ولایت پذیری یکی از شاخص های اصلی حضرت علی اکبر(ع)بوده است و جوانان ما باید در ولایت مداری نیز پیرو ایشان باشند.

به گزارش قم خبر، حجت الاسلام محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با تبریک به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: حضرت علی اکبر (ع) به عبادت و راز و نیاز با خداوند عشق می ورزید و در راه فراهم آوردن نیازهای بندگان خدا کوشا بود.

وی با اشاره به ایمان و شجاعت حضرت علی اکبر(ع)، عنوان کرد: خداوند ایمان راسخ، شجاعت و شهامت به او بخشیده بود و از طریق دانش و معرفت به کمالاتی نایل و چشمه های حکمت در روح و روانش جاری گشته بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) پیرامون ویژگی‌های رفتاری حضرت علی اکبر(ع)عنوان کرد: رفتار ایشان تجسم تسلیم در مقابل امام زمان و حجت عصر خود، یعنی امام حسین (ع) بود که در این مسیر تا پای اهدای جان خویش پیش رفت.

احمدی در مورد فطرت جوان، خاطرنشان کرد: جوان در فطرت و سرشت خویش، حق‌گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار و خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری برایش فراهم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)عنوان کرد: مزارع سرسبز و خرم با کوشش جوانان آباد است، چرخ های عظیم صنایع با نیروی قوی جوان در حرکت است، ذخایر طبیعی که در اعماق معادن نهفته است با همت نسل جوان استخراج می شود و  مسئولین بایستی از این نیروی الهی به نحو احسن بهره ببرند.

وی در پایان تصریح کرد: ولایت پذیری یکی از شاخص های اصلی حضرت علی اکبر(ع)بوده است و جوانان ما باید در ولایت مداری نیز پیرو ایشان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری