کد خبر: 7154

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: : دحوالارض از کعبه و مسجدالاحرام شروع می شود و یک پیام برای ما دارد که جهت گیری های همه آفرینش خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به اهمیت روز دحوالارض اظهارکرد: یکی از روزهای شریف ماه ذی العقده روز دحوالارض است که برای همه مرد م و کسانی که در حج هستند عزیز است.

 جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود:  دحوالارض از کعبه و مسجدالاحرام شروع می شود و یک پیام برای ما دارد که جهت گیری های همه آفرینش خداوند است.

حاجی صادقی بیان کرد: بشریت یک نقطه مرکزی دارد که همه باید بر گرد آن حرکت کنندو آن کعبه است و خداوند آغاز آفرینش را از آن جا قرار داد.

وی با اشاره به جایگاه کعبه عنوان کرد:کعبه دارای اهمیت زیادی است و یک منطقه امن است و باید حریم آن رعایت شود، امام  خمینی(ره) فرمودند من اگر از صدام بگذرم از آل سعود که حریم کعبه را شکست نمی گذرم و این نشان از جایگاه رفیع کعبه است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: کعبه با آن همه جایگاه رفیعی که دارد اما مومن حریمش از کعبه بیشتر است و این نکته را می رساند که باید آبروی مومن حفظ شود و دل مومنان را نشکنیم و احترامشان را نگه داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری