کد خبر: 60

حجت الاسلام آشتیانی در همایش ما نگرانیم:

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی تنها به دلیل کمک‌های الهی توانستیم بر دشمن پیروز شویم گفت: جنگ تحمیلی مصداقی از جهاد فرهنگی در مقابل دشمن بود.

به گزارش قم خبر و به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام آشتیانی دقایقی پیش در همایش ما نگرانیم که در مدسه فیضیه قم در حال برگزاری است با اشاره به اینکه علت تشکیل این جلسه شهادت حضرت موسی بن جعفر و سالروز آزاد سازی خرم شهر و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ است اظهار کرد: پیروزی خرم شهر باید به صورت دائم در خاطره‌ها بماند زیرا ایثار در حال انقلاب باید در تمامی دولت‌ها و مقاطع گرامی داشته شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی تنها به دلیل کمک‌های الهی توانستیم بر دشمن پیروز شویم تصریح کرد: زیرا نیروی ما برای مقابله با دشمن کافی نبود و این مصداق جنگ بدر در تاریخ اسلام است که باید به این موضوعات اشاره شود.

وی تاکید کرد: رزمندگان با دل‌های ولایی اجازه نداند یک وجب از خاک کشور توسط دشمن تسخیر شود و این نشان دهنده عظمت مقام ولایت در رزمندگان دفاع مقدس است.

حجت الاسلام آشتیانی با تشکر از حضور طلاب و اساتید اظهار کرد: حوزه‌های علمیه در طول اسل‌های اخیر پناه مردم بوده است و بر همین اساس این پناهگاه باید در مقابل تهاجمات دشمن ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه‌های علمیه با تمام وجود پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری هستند تصریح کرد: امیدوارم همه مردم نسبت به این موضوعات نگران باشند.

نماینده مردم قم گفت: هجمه‌هایی که از طرف برخی از گروه‌ها در حال شکل گیری است باید با این گونه برنامه‌ها خنثی شود و این حساسیت بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه مراجع تقلید و حوزویان نسبت به این موضوعات حساس هستند عنوان کرد: نباید نسبت به مسائل فرهنگی غفلت کرد زیرا دشمن در کمین است و باید ما نسبت به این موضوعات واکنش نشان بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری