کد خبر: 51

فرمانده دوران دفاع مقدس:

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا هیچگاه از سختی‌ها شکایت نکردند، گفت: رزمندگان با عشق به اهل‌بیت (ع) و ولایت مقابل تمام سختی‌ها ایستادند.

به گزارش قم خبر و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار ابوالفضل شکارچی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار گلزار شهدای سوم خرداد با حضور رزمندگان لشکر عملیاتی ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای سوم خرداد برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به خاطراتی از عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: شهدا در قنوت‌های نماز مستحبی و واجب خود با اشک از خداوند فقط شهادت می‌خواستند، پس چه خوب است وقتی در کنار مزار این شهدا قرار می‌گیریم همراه با معرفت باشد.

وی با اشاره به اینکه ولایت خدا باید همراه با استقامت باشد، تصریح کرد: به زبان آوردن اینکه خدا ولی و سرپرست ما است کافی نیست و این ولایت باید همراه با استقامت و ایستادگی باشد و نمونه بارز این افراد شهدا هستند.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه رزمندگان هیچگاه از شرایط سخت و سنگین شکایت نکرده بلکه از آن استفاده کردند، عنوان کرد: پشتوانه تحمل تمام این سختی‌ها عشق به اهلبیت و ولایت و باور عمیق بود؛ باوری که امکانات مادی این دنیا را نمی‌دید بلکه در همین دنیا جنت را تماشا می‌کرد.

وی به تجلیل از مقام شهدا تاکید کرد و تصریح کرد: شهدا به تجلیل ما نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم وباید آن‌ها را در تمام کار‌های خود الگو قرار دهیم تا به موفقیت‌ها برسیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: یکسری از افراد در جامعه هستند که بعد از گذشت سی و چند سال از دوران دفاع مقدس هنوز این اتفاقات را درک نکرده‌اند و نمی‌دانند که تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که بدست آورده‌ایم همه به برکت خون پاک شهدا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بعد از گذشته اتفاقات بسیار نباید در مقابل آمریکا تعظیم کنیم، تصریح کرد: در این مکان مقدس با شهدا پیمان می‌بندیم به فرماندهی امام خامنه‌ای پرچم اسلام را در جهان به احتزاز در بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری