رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: فصل جدید لیگ فوتسال قم اواخر مرداد آغاز می شود.

رضا بمانی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر ، درباره وضعیت برنامه های کمیته فوتسال برای برگزاری مسابقات رسمی سال 93 اظهار کرد: مسابقات فوتسال باشگاهی قم امسال نیز در رده های سنی نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار می شود که مسابقات بزرگسالان در قالب 2 دسته و سایر مسابقات در قالب یک دسته برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات لیگ های نوجوانان و جوانان فوتسال قم ، از اواخر مرداد ماه آغاز می شود و میزبان این مسابقات سالن 2000 نفری ورزشگاه شهید حیدریان است و قرار است مراسم قرعه کشی این مسابقات طی همین هفته برگزار شود.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم افزود: مسابقات لیگ های دسته اول و دوم فوتسال قم از نیمه دوم مهر ماه برنامه ریزی شده است که در این میان لیگ فوتسال دسته اول با حضور 14 تیم انجام می شود و مسابقات لیگ دسته دوم بر اساس تعداد تیم های حاضر قرعه کشی و برگزار می شود.

بمانی عنوان کرد: تاکنون 2 تیم لیگ دسته اول فوتسال قم امتیاز خود را واگذار کرده اند چنان که تیم انصار امتیاز خود را به تیم آتلیه طهران واگذار کرده است و تیم فوتسال آرمان نیز امتیاز خود را به فروش رسانده است و تیمی با نام خانه فردا به جای این تیم در سطح اول فوتسال قم شرکت می کند.

وی تصریح کرد: تعداد تیم های حاضر در لیگ های جوانان و نوجوانان هنوز مشخص نیست اما هیئت فوتبال قم همانند یکی دو سال اخیر به دنبال برگزاری با کیفیت و منظم لیگ های پایه فوتسال قم است و لیگ بزرگسالان را خروجی مناسبی برای لیگ های پایه می داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری