کد خبر: 4398

با کسب مدال برنز در دسته سنگین وزن/

جودوی قم با کسب مدال برنز جودوکار دسته سنگین وزن استان قم با کسب مقام سوم به مسابقات خود در رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور خاتمه داد.

به گزارش قم خبر، مسابقات جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به منظور شناخت برترین‌های کشور در راه اعزام به رقابت‌های مهم برون‌مرزی برگزار شد و یک مدال ارزشمند برای تیم اعزامی استان قم به دست آمد.

تیم جودو نوجوانان قم در اوزان مختلف در پیکارهای قهرمانی کشور شرکت کرد، در حالی که در ترکیب این تیم چهره‌های شاخص جودو قم حضور داشتند و سرانجام محمدحسین فکری بود که موفق شد در وزن به اضافه 90 کیلوگرم عنوان سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرده و تنها مدال‌آور تیم اعزامی رده سنی نوجوانان قم باشد.

محمدحسین فکری در دسته 90 کیلوگرم رقابتی جذاب و دیدنی با حریفان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف داشت و سرانجام در شرایطی که در دیدار نیمه نهایی مغلوب شد، در جدال رده‌بندی به مقام سوم رسید و موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورد.

در بخش انفرادی وزن مثبت 90 کیلو گرم حسین بایرام‌زاده از هیئت جودو استان آذربایجان شرقی و هومن حلال‌بیدوختی از هیئت تهران قهرمان و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به محمدحسین فکری از هیئت قم و محمود محمدی از هیئت کرمانشاه به صورت مشترک سوم شدند.

این در حالی است که سعید علیزاده رئیس هیئت جودوی استان قم پیش از این گفته بود جودوی قم برای مدال آوری به 5 سال زمان نیاز دارد و می‌توانیم با گذشت زمان به سطح مدال آوری در رده بزرگسالان برسیم چنان که در حال حاضر تلاش‌های خوبی در بخش پایه انجام شده و بدون شک استعدادهای امروز جودوی قم می‌توانند در آینده در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری