کد خبر: 2529

انتقاد مهاجم بومی صبا از این باشگاه

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از مسئولان این باشگاه انتقاد کرده و گفته که فاصله‌ای بین بومی و غیر بومی‌ها در صبا نیست که چنین برخورد سردی با بازیکنان قمی می شود.

حمیدرضا پاکیزه که فصل گذشته برای صبا گلزنی هم کرده و امسال از صبا کنار گذاشته شده در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، اظهار کرد: صبا امسال قرار است برای نخستین بار در قم استقرار پیدا کند و به دنبال این است که رابطه اش را با مردم بهبود بخشد اما با این وضعیت فکر نمی کنم مردم قم با این تیم ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: بازیکنان قمی در صبا مورد حمایت قرار نمی گیرند برای مثال من فصل گذشته در سهمیه 23 سال در 9 بازی برای صبا بازی کردم و با وجود این که فیکس نبودم یک گل زدم و 2 پاس گل هم دادم اما  من از شما می پرسم کدام تیم لیگ برتری پیدا می کنید که این چنین  سهمیه زیر 23 سال فصل گذشته‌اش را با این کارنامه از تیم کنار بگذارد.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم افزود: فاصله‌ای بین بومی و غیر بومی‌ها در صبا نیست که چنین برخورد سردی با بازیکنان قمی می شود و نتیجه اش این است که بسیاری از بازیکنان شایسته قمی که می توانند در ترکیب صبا در لیگ برتر بازی کنند بیرون خط مانده اند حتی خیلی از بازیکنان هم دوره ما در شهرهای دیگر کشور که زمانی در کنار یا مقابل ما بازی می کرده اند به این دلیل که به آن‌ها میدان داده شده الان برای خودشان اسم و رسمی دارند و پدیده شده اند.

پاکیزه بیان کرد: در بین بازیکنان بومی فوتبال قم چند بازیکن خیلی بهتر از بازیکنان بی نام و نشان و تازه وارد صبا هستند که توانایی این را داشتند که برای تیم شهرشان بازی کنند اما شرایط طوری شده که بازیکن که خودش سال قبل به صبا آمده به باشگاه بازیکن معرفی می کند.

وی تصریح کرد: صبا در صورتی که بخواهد در مردم قم چهره بهتری داشته باشد باید نگاه با انصاف تری به بازیکنان جوان قمی داشته باشد و آن ها را باور کند اما معضل اصلی ما این است که برخی از مسئولان ما علیرغم شعار دادن در  توجه به نفرات بومی ، در میدان عمل می ترسند که به قمی ها میدان بدهند و نمی‌توانند به امثال ما اعتماد کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری