کد خبر: 222

رئیس سازمان اوقاف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار فعالیتهای قرآنی و همچنین عمل به قرآن است و تلاش داریم تا نظام را به عنوان یک الگو در جهان مطرح کنیم.

به گزارش قم خبر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران گفت: هدف اصلی برگزاری این مسابقات ایجاد پیوند بین مردم و قرآن در جامعه است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی با توجه به ماهیت قرانی انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به نشر و ترویج قران در ابعاد مختلف شده است افزود: برگزاری بیش از سی دوره مسابقه بین المللی قرانی در کشور و حضور و موفقیت بی‌شمار قاریان و حافظان ایرانی در مسابقات خارج از کشور نشات گرفته از این حرکت است.

حجت‌الاسلام محمدی توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در توجه به قرآن، ترویج معارف اجتماعی قرآن، تمعق در قرآن، تبادل تجربه بین قاریان داخلی و خارجی، بی‌ثمر کردن تبلیغات منفی علیه نظام اسلامی در سایر کشور‌ها و حرکت در جهت اتحاد بین مسلمین را از اهداف اصلی مسابقات بین المللی قرآن در کشور دانست.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان تکریم قران را تکریم پیامبر (ص) خواند و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار فعالیتهای قرآنی و همچنین عمل به قرآن است و تلاش داریم تا نظام را به عنوان یک الگو در جهان مطرح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری