کد خبر: 201

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در قم:

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این مذاکرات بدون زیاده خواهی کشورهای غربی به کار خود پایان دهد و شاهد نتیجه مثبتی از این مذاکرات باشیم.

به گزارش قم حبر و به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، کاظم جلالی پیش از ظهر امروز با آیت الله نوری همدانی با اشاره به فعالیت‌های مرکز پژوهش‌ها اظهار کرد: سعی داریم قوانین را به صورت علمی در این مرکز دنبال کنیم و در این راستا از نظرات دانشجویان و نخبگان دانشجویان نیز بهره‌مند می‌شویم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی افزود: دو سال است که از شروع به کار این دوره از مجلس می‌گذرد و مجلس در این دوره سعی داشته است قانون را به صورت علمی بیان کند.

وی با اشاره به اینکه در دولت قبلی و حال برخی قوانین درست نبوده است عنوان کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد هستیم که برخی از قانون‌ها بازدارنده فعالیت دولت‌ها هستند از این رو مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی این نوع قانون‌ها را مشخص کند تا فعالیت نمایندگان مجلس آسان‌تر شود.

جلالی خاطر نشان کرد: در سال فرهنگ متاسفانه مشکلات فرهنگی داریم که سبب نگرانی‌های جدی برای مسئولان شده است که باید در این زمینه نمایندگان و مسئولان فعالیت جدی داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه مذاکرات هسته‌ای سعی شده تا مطالب مفید در اختیار تیم مذاکرات قرار گیرد عنوان کرد: امیدواریم این مذاکرات بدون زیاده خواهی کشورهای غربی به کار خود پایان دهد و شاهد نتیجه مثبتی از این مذاکرات باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم شاهد کاهش تورم بوده‌ایم که این امر سبب شده است مردم قدرت خرید بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری