کار‌شناس سیاسی و عضو هیئت علمی جامعة المصطفی گفت: جامعه از خانواده تشکیل شده است، اگر در خانواده فرهنگ مدیریت جهادی حاکم شود در سطح کلان می‌تواند اثرگذار باشد.

جعفر رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به شعار سال ۹۳ و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرهنگ اظهار کرد: مدیریت جهادی دارای دو متغیر است؛ مدیریتی که شاخصه‌های آن برمبنای ارزشهای اسلامی و شیعی استوار است و مدیریتی که در حالت عادی نیست یعنی در مواقع بحران مورد استفاده است.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی افزود: تصور من از مدیریت جهادی مدیریتی است که در مواقعی که با بحران یا محدودیت شدید رودرو هستیم با توجه به هنر مدیریت و ارزشهای دینی فعالیت کنیم.

وی با اشاره به انواع شاخصه مدیریت جهادی بیان کرد: مدیریت جهادی شامل سه شاخصه مدیریت و تدبر، حاکمیت ارزشهای اسلامی و محدودیت منابع و زمان و.. است.

رحمانی در خصوص نقش زنان در تحقق شعار سال عنوان کرد: نقش زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه در این زمینه انکار ناپذیر است، زن در مدیریت جهادی رکن اصلی و جایگاه بی‌بدیل دارد.

 کار‌شناس سیاسی یادآور شد: جامعه از خانواده تشکیل شده است، اگر در خانواده فرهنگ مدیریت جهادی حاکم شود در سطح کلان می‌تواند اثرگذار باشد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با آموزش و آگاهی‌های لازم به زنان می‌توان در راستای مدیریت جهادی و تحقق شعار سال گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری