کد خبر: 1884

اکثر دستگاههای دولتی با معضل زیر میز بگیری رو به رو هستند و حتی برخی از پزشکان نیز مبالغ کلانی زیرمیزی میگیرند، اما سازمانهایی مانند بهزیستی این امکان را ندارند.

به گزارش قم خبر؛ محسن علی مردانی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با شریان نیوز علیمردانی با تاکید بر اینکه اگر کسی در زندگی روزمره اش مشکل داشته باشد بر عملکردش تاثیر می گذارد گفت: گرانی، تورم و بسیاری مشکلات دیگر غیر قابل انکار است و قشر حقوق بگیر باید تمام این مشکلات را با دریافتی ماهیانه اش تامین کند و تازه به مراجعه کنندگان هم خدمات بدهد.


وی با ابراز تاسف از کارمندانی که زیر میز بگیر هستند گفت: اکثر دستگاههای دولتی با معضل زیر میز بگیری رو به رو هستند و حتی برخی از پزشکان نیز مبالغ کلانی زیرمیزی میگیرند، اما سازمانهایی مانند بهزیستی این امکان را ندارند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که به سازمانهایی از جمله بهزیستی مراجعه می کنند، افراد آسیب دیده ای هستند گفت: این افراد نه تنها پولی ندارند، بلکه برای گرفتن کمک به این سازمان می آیند. بنا بر این تمامی دریافتی کارکنان این قبیل سازمانها همان حقوق ناچیزی است که دریافت می کنند.

نماینده زنجان با تاکید بر اینکه حساسیت کار کارکنان بهزیستی بیشتر است گفت: در حالی که کار این افراد سخت است، مراجعه کنندگان شان هم ویژه هستند. بنابر این باید به این کارکنان ویژه نگاه کنیم.

علیمردانی با ابراز تاسف از اینکه حقوق افرادی که در بهزیستی کار می کنند، نسبت به عملکردشان کم است گفت: دلیلی ندارد کارمندی که در بهزیستی کار می کند، دریافتی اش یک چهارم فلان کارمندی باشد که در وزارت نفت و جاهای دیگر کار می کند.

نماینده زنجان با اعلام اینکه شاید ۱۰ درصد حقوق کارکنان بهزیستی قابل قبول باشد گفت: این بی عدالتی مطلق است که حقوق کارکنان یک دستگاه دولتی با دستگاه دیگر در یک رتبه و یک جایگاه تا این اندازه تفاوت داشته و حقوق زحمت کشان بیشتر پایین تر باشد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری