کد خبر: 186

جلیلی در گفت‌وگو با تسنیم:

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: نحوه تعیین اعضای جدید هیئت رئیسه فراکسیون رهروان مجلس ۱۸ خرداد مشخص می‌شود.

به گزارش قم خبر و به نقل از تسنیم، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای انتخاب هیئت رئیسه جدید آن، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای هیئت رئیسه جدید این فراکسیون در سال سوم مجلس نهم تغییر کرده و مشخص شود.
 

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس در هفته آینده تعطیل است و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌شان رفته‌اند، بنابراین شورای مرکزی فراکسیون در روز یک‌شنبه ۱۸ خرداد و پیش از جلسه علنی تشکلیل جلسه می‌دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه، اظهار داشت: قرار است در این جلسه در مورد نحوه تعیین ساز و کار انتخاب هیئت رئیسه جدید فراکسیون در سال سوم مجلس نهم تصمیم‌گیری شود.

جلیلی تصریح کرد: هر کدام از اعضای فراکسیون که برای عضویت در هیئت رئیسه آن در دوره جدید تمایل داشته باشند، می‌توانند ثبت نام کرده و در مجمع عمومی فراکسیون با انتخاب رأی اکثریت اعضا انتخاب شوند.

وی خاطر نشان کرد: زمان دقیق برگزاری مجمع عمومی فراکسیون بری انتخاب هیئت رئیسه جدید فراکسیون هوز مشخص نیست که در آینده در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری