یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید مذاکرات بین‌المللی برای نابودی سلاح‌های هسته‌ای و مخرب اسرائیل صورت بگیرد.

به گزارش قم خبر و به نقل از تسنیم، محدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر مذاکره بر سر موشک‌های دوربرد ایران، گفت: این اظهارات گستاخانه را وزیر دفاع کشورمان بخوبی پاسخ دادند و اگر قرار است روزی مذاکره‌ای درباره موشک‌ها صورت بگیرد باید تسلیحات مخرب و هسته‌ای رژیم صهیونیستی و آمریکا مورد بحث و مذاکره باشد.

وی افزود: به هر حال در مذاکرات هسته‌ای دنیای استکبار روبروی ما ایستاده و خیری از آن‌ها به ما نخواهد رسید و این وظیفه تیم هسته‌ای است که هوشمندانه از منافع ملی دفاع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هیچ عاقلی بر سر توان دفاعی خود مذاکره نمی‌کند، گفت: نیروهای مسلح باید روز به روز بر توان و تجهیزات خود بیافزایند چراکه اگر ما این اقتدار امروزمان را نداشتیم صدبار دشمنان قسم خورده به کشورمان حمله کرده بودند.

جوکار با بیان اینکه باید مذاکراتی بین‌المللی برای نابودی سلاح‌های هسته‌ای و مخرب اسرائیل صورت بگیرد، ادامه داد: این قابل قبول نیست که جهان اسلام از سامانه‌های موشکی برخوردار نباشد اما رژیم جعلی صهیونیستی که خطری برای منطقه و جهان است مخرب‌ترین سلاح‌ را داشته باشد و ما هیچ وقت زیر بار مذاکره بر سر موشک‌هایمان نخواهیم رفت و آمریکایی‌ها این موضوع را بخوبی می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که تنها با یک کشور طرف نیستند بلکه با جهان اسلام طرف هستند و نمی‌توانند بر ایران سلطه داشته باشند چراکه در برابر هر ابرقدرت زورگویی با قدرت ایستاده و خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری