کد خبر: 1808

تهیه کننده سفره های نور:

برنامه «سفره های نور» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما می باشد که با همکاری و مساعدت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شده است.

مهدی صاحبی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به برنامه سفره های نور اظهار کرد: برنامه «سفره های نور» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما می باشد که با همکاری و مساعدت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شده است.

تهیه کننده سفره های نور افزود: این مجموعه مستند در 24 قسمت 27 دقیقه ای از روز یکشنبه همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان همه روزه به غیر از روزهای جمعه  ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما به نمایش در می آید.

وی با بیان اینکه این مجموعه برنامه، داستان طلبه ی جوانی را روایت می کند که خود را برای تبلیغ دین آماده می کند و بدین منظور بدنبال کسب شرایط، مهارتها و شیوه های تبلیغی است، تصریح کرد: این طلبه با مراجعه به معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، خواستار آشنایی با مهارت ها و فنون تبلیغی مبلغان موفق و توانمند کشور شده است که معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت کمک به این طلبه جوان و آماده نمودن وی برای امر تلبیغ، گروهی مستندساز را به وی معرفی می کند که در حال ساخت برنامه ای درمورد مبلغان و گروههای تبلیغی نمونه کشور است.

صاحبی با بیان اینکه این طلبه جوان از طریق مشاهده راش های ضبط شده توسط این گروه، مهارتها و شیوه های تبلیغی و فرهنگی مبلغان موفق کشور را می آموزد، عنوان کرد: در هر یک از قسمت های این مجموعه مستند، طلبه جوان با یکی از مبلغان و گروههای تبلیغی موفق کشور آشنا می شود که هر کدام بر اساس شرایط و اقتضائات خود و منطقه و مخاطبانشان، شیوه ای را برای تبلیغ و تبیین معارف دینی مدنظر قرار داده اند.

تهیه کننده سفره های نور خاطرنشان کرد: سفره های نور علاوه بر تجلیل از مبلغان و گروه های تبلیغی نمونه کشور درصدد است تا اثبات کند که با دست خالی و مدیریت جهادی می توان کارهای بزرگی در عرصه فرهنگ کرد و اگر دین مقدس اسلام امروزه سراسر جهان را فراگرفته است، تنها با اخلاص و تلاش و مدیریت جهادی عالمان دینی و محبان اهل بیت(ع) بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مستند قصد دارد تا با به تصویر کشیدن بخشی از مجاهدتهای مبلغان موفق کشور به نوعی در عرصه تبلیغ و تبیین فرهنگ و معارف اسلامی الگوسازی کند، خاطرنشان کرد: فرهنگ و معارف دینی همواره در کشور ما مظلوم بوده و هست اما مجموعه معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ابتدا با دغدغه و رفتار و رویکرد اخلاقی شان به ما انگیزه زیادی دادند و علی رغم همه مشکلات و سختیها و کمبودها، در تولید این مستند همه جوره ما را حمایت کردند.

انتهای پیام/ 

 

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری