کد خبر: 1518

وزرای کشاورزی، نفت و صنعت، معدن و تجارت در هفته جاری برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس راهی کمیسیون اقتصادی خانه ملت می‌شوند.

به گزارش قم خبر و به نقل از فارس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است تا طرح دائمی شدن بند ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور را بررسی کنند و سپس طرح شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را مورد رسیدگی قرار دهند.


همچنین عصر فردا کمیسیون اقتصادی پارلمان از نمایشگاه توانمندی‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید می‌کنند.

روز سه‌شنبه محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سؤالات نجف‌‌نژاد نماینده بابلسر و قاضی‌پور نماینده ارومیه در کمیسیون اقتصادی خانه ملت حاضر می‌شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز هفته جاری به منظور پاسخگویی به سؤال محمد حسن آصفری نماینده اراک به این کمیسیون می‌آید و سپس محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون اقتصادی خانه ملت پاسخگوی حلیمه عالی نماینده سیستان خواهد بود.

کارگروه سیاست‌های پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه طرح اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث و طرح دائمی‌شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری