کد خبر: 1486

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس هدف اصلی گروهک داعش را تخریب چهره اسلام دانست.

به گزارش قم خبر و به نقل از فارس، سردار علیجان میرشکار امشب در مراسم سالگرد شهادت شهید دانشجو محمدقلی طالبی ورکلایی اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین آرزوی کسانی که جایگاه شهدا را می‎دانند رسیدن به مقام شهادت است.


این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این درخواست و آرزو فقط مخصوص جبهه رفته‌ها نیست بلکه دعای خیلی از مومنین است، افزود: اگر آرزوی رسیدن به این جایگاه را می‌کنیم باید بدانیم چه حرکتی لازم است تا به این جایگاه برسیم.

جانشین اسبق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به جنایت‌های گروهک تروریستی داعش در کشور عراق افزود: داعش در عراق با الله‎اکبر گفتن سرهای مردم بیگناه را به جرم شیعه بودن می‎برد که این انحرافی بزرگ در دین اسلام است.

وی با محکوم کردن جنایت‌های این گروهک تروریستی آنان را محکوم به قهر ملت‌های مسلمان و نابودی دانست و افزود: هدف آنها ضربه زدن به اسلام و ملت‌های اسلامی است.

میرشکار اظهار کرد: شهید چمران در بهترین دانشگاه کشور آمریکا درس خواند و با بهترین نمرات به درجه استادی رسید ولی هیچ‎گاه مدرک و درجه علمی خود را به رخ کسی نکشید و در نهایت راه سربازی ولایت را انتخاب کرد.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن امروز به خرمشهر ما حمله نمی‎کند بلکه می‎خواهد به حیای زنان و غیرت مردان ما حمله کند، افزود: به کسانی که در این میدان هستند تبریک می‎گوییم که پس از ۳۰ سال در برابر خیلی چیزها ایستادید.

میرشکار در پایان گفت: خداوند در قرآن انسان‌ها را به سه گروه مومنین، کفار و منافقین تقسیم کرده است و بین آنها برای مومنین حساب ویژه‌ای باز کرده و از معامله‌ای بزرگ با آنها مژده داده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری