کد خبر: 1231

آیت الله علوی گرگانی:

آیت الله علوی گرگانی در دیدر با استاد ژاپنی کاراته که شیعه شده است، گفت: ژاپنی ها افراد دانشمند و فهمیده‌ای دارند و در سایه ولایت فقیه، از سعادت دنیا و آخرت بهره‌مند می شوند.

به گزارش قم خبر و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علوی گرگانی که در دیدار با یکی از ره یافتگان ژاپنی به مکتب تشیع سخن می گفت، اظهار کرد: هر انسانی در زندگی خود به دنبال سعادت و خوشبختی است و اینکه انسان دنبال دین و آیین می‌شود، به دست آوردن سعادت است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که انسان چشم و گوش خود را باز کند و ببیند کدام دین کامل تر است و به خواسته های خود در آن آیین بیشتر دست پیدا می کند، از این رو دانشمندان دنیا به بررسی ادیان مختلف روی آورده اند و در این بررسی به این نتیجه رسیده اند که کامل ترین دین، تشیع است.

استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: ولایت نقطه عطف مرکزی تشیع است و بقای دین، به بقای ولایت است و مثل ولی دینی در برابر مومنان، مثل پدر در خانواده است که ایشان را مدیریت می‌کند و ما قائل به ولایت فقیه هستیم و پیامبر و ائمه را جزو اولیاء دین می‌دانیم که سرپرستی همه مومنان و مسلمانان به دست ایشان است.

آیت اله علوی گرگانی افزود: ژاپنی‌ها افراد دانشمند و فهمیده‌ای دارند و امیدواریم زیر سایه ولایت در زندگی سعادتمند شوند،

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: در کشور ما ملت زیر سر پناه ولی فقیه هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت و زعامت تمام مسلمان و شیعیان جهان را به عهده دارند.

واتانابه، استاد کاراته ژاپنی است که با تلاش‌های موسسه قرآن و عترت مسلمانان ژاپن و با همت حجت الاسلام و المسلمین جعفری از مبلغین حوزه علمیه قم به اسلام و مذهب حقه تشیع گرویده است و از روز گذشته برای دیدار با مراجع تقلید و زیارت حرم کریمه اهل بیت(س) در قم حضور دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری