خبرنگاران قمی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و معاون راهداری قم از پروژه‌های بهسازی محورهای مواصلاتی این استان بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: بازدید خبرنگاران قمی از پروژه‌های بهسازی محورهای مواصلاتی قم

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، خبرنگاران و عکاسان بعد از ظهر امروز در حد فاصل 50 کیلومتری آزادراه قم ـ تهران از پروژه بهسازی و روکش این محور بازدید کردند و از نزدیک در روند اجرا و میزان پیشرفت کار قرار گرفتند.

محمدامین نصراللهی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در رابطه با اجرای این پروژه بیان کرد: در اجرای بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قم ـ تهران، طرح بازیافت آسفالت انجام می‌شود که اجرای این طرح به کاهش آلودگی هوا و کاهش قیمت تمام شده در اجرای طرح بهسازی آسفالت و روکش این محور کمک می‌کند.

در ادامه خبرنگاران از محور قم ـ سلفچگان ـ راهجرد بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرایی شدن طرح بهسازی و روکش آسفالت این محور قرار گرفتند که بنا به گفته نصراللهی با توجه به اینکه طرح به شیوه قدیمی در حال اجرایی شدن است و با هزینه بیشتری نسبت به پروژه بازیافت صورت می‌گیرد.

بر اساس قرار دادی که پیمانکار طرح بهسازی محور قم ـ سلفچگان ـ راهجرد با اداره‌کل راه و شهرسازی دارد، زمان اجرای این پروژه به مدت دو سال است که با جدیت و سرعت در کار و فراهم بودن اعتبار مالی اجرای این طرح پس از گذشت یک سال به پایان می‌رسد.

در پایان این بازدید از خبرنگاران حاضر در اردوی نیم روزه بازدید از پروژه‌های راهداری تقدیر شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری