کد خبر: 3172

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اهتمام جدی به ایمنی پروژه‌ها در مدیریت شهری خبر داد و گفت: در این خصوص واحدی نیز در شرف راه‌اندازی است.

خبرگزاری فارس: اهتمام جدی به ایمنی پروژه‌ها در مدیریت شهری

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدتقی نادعلی در جلسه بررسی پروژه‌های عمران شهری که با حضور مدیران شهرداری قم برگزار شد با اشاره به تاکید شهردار قم در خصوص توجه به مسئله ایمنی پروژه اظهار کرد: در این خصوص یک واحد در حال شکل‌گیری است و از دکتر پرهیزگار به عنوان مشاور در بخش ایمنی پروژه نیز بهره خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسئله کنترل و ایمنی در تمامی پروژه‌های کلان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار قم هم در این خصوص گفت: باید پیمانکاران مسائل ایمنی در پروژه‌ها را با جدیت دنبال کرده و دستورالعمل‌ها نیز باید در این خصوص ارائه شود.

حلوایی مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم هم در این جلسه با اشاره به اینکه ایمنی در سه بخش عملیات، پروژه‌ها و اشخاص باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: هفته آینده دستورالعمل ایمنی را ابلاغ خواهیم کرد تا پیمانکاران برای اجرا ملزم به رعایت شوند.

متین‌فر قائم مقام معاونت هماهنگی مناطق و امور شهری نیز در این باره اظهار کرد: در این بخش باید مسئله ایمنی در پیمان‌های خدمات شهری و فضای سبز مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری