مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: مرحله جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ما برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور از نیمه مرداد ماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مرحله جدید برنامه‌های آماده‌سازی ایثار قم از نیمه مرداد آغاز می‌شود

به گزارش قم خبر ، علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: ما در هفته اول ماه مبارک رمضان یک مرحله اردوی آماده سازی بسیار خوب را با حضور تمام بازیکنان تیم در دو نوبت صبح و عصر در سالن بهزیستی قم برگزار کردیم که آثار بسیار مفیدی در تدارک یک تیم قوی برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داشت.

وی اضافه کرد: در این اردو تمام نفرات جدید و قدیم در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم حضور داشتند، اما ملی‌پوشان ایثار قم که خوشبختانه در مسابقات جهانی عملکرد خوبی داشتند به واسطه همراهی تیم ملی در خارج از کشور از اردوی جدید به تیم ملحق می‌شوند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر قم اضافه کرد: تیم ما در این مرحله از برنامه‌های آماده سازی خود از تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی که یکی از تیم‌های همیشه قوی در لیگ برتر کشور است برای انجام دو دیدار تدارکاتی نیز دعوت به عمل آورد و در مجموع بازی با این تیم نیز محک خوبی برای ارزیابی میزان آمادگی تیم بود.

وی یادآور شد: دو بازی تدارکاتی با تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی را در نهایت به سود خود به پایان رساندیم، اما همه ما خوب می‌دانیم که کسب نتیجه در بازی‌های دوستانه چندان ملاک و معیار مناسبی برای صد در صد آماده بودن تیم نیست و به همین خاطر مرحله اصلی اردوی تیم در نیمه مرداد ماه و بازی‌های تدارکاتی که در آستانه فصل جدید لیگ برتر خواهیم داشت برای ما بسیار مهم هستند.

خوش‌رفتار بیان داشت: بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از هفته پایانی مرداد ماه مرحله نخست خود را پیش رو دارد و با توجه به به اینکه مرحله مقدماتی در چهار مرحله برگزار می‌شود ما باید برای انجام بازی‌های مرحله اول به خارج از خانه برویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور در گروهی قرار گرفته که با تیم‌های بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان، شهرداری آمل و پگاه فارس در چهار مرحله رقابت خواهد کرد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم متذکر شد: بر اساس قرعه کشی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین قرار است که دیدارهای مرحله نخست در گروهی که تیم ایثار قم قرار دارد روزهای 22 تا 24 مرداد ماه در شیراز و به میزبانی تیم پگاه فارس برگزار شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری