مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: دیدار صبا و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، سرانجام سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال میزبانان دیدارهای هفته نخست از دور رفت مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا بر این اساس صبای قم در نخستین گام پذیرای ذوب آهن اصفهان باشد.

صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته نخست از بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی باید با یکدیگر رو به رو شوند که روز برگزاری این دیدار بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر پنجشنبه نهم مردادماه خواهد بود.

البته هنوز سازمان لیگ برتر ساعت دقیق برگزاری بازی‌های هفته نخست را اعلام نکرده ولی صبا بعد از پایان تمریناتی که باز هم در تهران برگزار می‌کند و خبری از حضور این تیم در قم نیست در آستانه این بازی به قم سفر می‌کند تا مهیای دیدار با ذوب آهن شود.

این در شرایطی است که نقل و انتقالات لیگ برتر نیز امروز دوشنبه سی‌ام تیرماه به پایان می‌رسد و با توجه به اندک زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس،‌ این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری همگی در اردوهای آماده‌سازی به سر می‌برند.

در شرایطی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتر برای کسب آمادگی بیشتر به خارج کشور رفتند و بیشتر آن‌ها در ترکیه، گرجستان و صربستان اردو برپا کردند ولی تیم‌هایی ماننده صبای قم در داخل ایران تمرینات خود را برگزار کردند و در شهرهای خوش‌ آب‌ و هوای کشور اردو زدند.

صبای قم برخلاف فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که مایلی‌کهن را جایگزین مرفاوی کرده بود این بار کادر فنی فصل قبل خود را نگه داشت ولی در بین بازیکنان خود تغییرات بسیاری ایجاد کرد تا بازیکنان زیادی از صبای قم رفته و نفرات جایگزین جدیدی به صبا بیایند.

البته در مقایسه با تیم صبای قم، دیگر تیم‌‌های لیگ برتری دست به خریدهای گران‌تر و قیمتی‌تر زده‌اند به عنوان مثال تیم ذوب آهن اصفهان که صبا می‌خواهد نخستین بازی خود در فصل جدید بازی‌های جام خلیج فارس را برابر این تیم برگزار کند یحیی گل‌محمدی را به راس کادر فنی خود آورده تا بلکه بر خلاف لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم به منطقه خطر جدول رده‌بندی نرود.

تیم صبای قم نیز عبدالصمد مرفاوی را به عنوان سرمربی حفظ کرده است و بازیکنان مطرحی که به خدمت گرفته امین متوسل‌زاده، احمد حسن‌زاده و پیروز قربانی محسوب می‌شوند ضمن اینکه تعداد زیادی بازیکنان کم‌ نام و نشان دسته‌های پایین‌تر نیز توسط مسئولان صبا جذب شده‌اند.

حالا صبای قم و ذوب آهن اصفهان قرار است در نخستین هفته بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز نهم مردادماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر بروند در حالی که بازی رفت آن‌ها در فصل گذشته در اصفهان یک بر یک مساوی شد و بازی برگشت در قم 2 بر 1 به سود صبای قم به اتمام رسید.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری