کد خبر: 3102

در رده سنی زیر 18سال

امیرحسین بادی به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های تنیس جام رمضان کشور شد.

خبرگزاری فارس: «بادی» صاحب نشان نقره تنیس جام رمضان کشور شد

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، مسابقات تنیس جام رمضان قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید که به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم امیرحسین بادی در رده سنی زیر 18 سال موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان رقابت‌های تنیس جام رمضان با حضور تنیسورهای رده‌های سنی زیر 12، 14، 16 و 18 سال در هر دو بخش دختران و پسران در هتل پارسیان و باشگاه تنیس پیام برگزار شد تا در نهایت تکلیف تنیسورهای برتر مشخص شود.

در این دوره از رقابت‌های جام رمضان قهرمانی کشور، تنیسورهای دختر در رده‌های سنی زیر 14 و 18 سال و پسران در رده‌های سنی زیر 12، 14 ، 16 و 18 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند و در بین نفرات برتر این دوره از پیکارها سینا یوسف‌زاده از قم به مقام سوم رده سنی زیر 12 سال رسید و امیرحسین بادی در رده سنی زیر 18 سال عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

در رده سنی زیر 18 سال پسران تنیس‌بازان قم و تهران به دیدار نهایی رسیدند و طی آن آرش سوری از تهران و امیرحسین بادی از قم تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در بازی فینال کاملا جدی و جسورانه به کار گرفتند، اما در نهایت این آرش سوری بود که به مقام قهرمانی دست یافت.

اما در رده بندی نهایی پیکارهای این رده سنی مقام سوم مشترک به امین انوری از تهران و پوریا آصف‌زاده از قزوین رسید و در حالی که مسئولین برگزاری این مسابقات برترین‌ها را نیز معرفی می‌کردند، عنوان پدیده مسابقات به امیرحسین بادی از قم اختصاص یافت و لقب بازیکن اخلاق را آرمین رستمی کسب کرد.

این در حالی است که مدیریت و سرداوری مسابقات زیر 16 و 18 سال به ترتیب بر عهده کامبیز رحمانیان، خانم علیزاده و سعید سهرابی و سرداوری و داوری این رقابت‌ها در رده سنی زیر 12 و 14 سال نیز بر عهده سینا ابراهیمیان، مهیار کاویانی و سمانه یار محمدی بود.

سینا یوسف‌زاده، محمدمهدی آدابی، علی سیفی، محمد یوسف‌زاده و علی نجفی تنیس‌بازانی هستند که در ترکیب تیم رده سنی زیر 12 و 14 سال هیئت تنیس استان قم راهی این دوره از مسابقات شده بودند و سینا یوسف‌زاده موفق به کسب مقام سوم شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری