کد خبر: 2954

معاون شهردار قم خبر داد

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم از آمادگی همه‌جانبه شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت (س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمادگی شهرداری قم در راستای ارائه خدمات مطلوب در شب‌های قدر

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به تأکیدات شهردار کلانشهر قم مبنی بر ارتقای کمی و کیفی ستادهای خدمات‌رسانی شهرداری در سطح مناطق هشتگانه اظهار کرد: این ستادها با محوریت هسته مرکزی پیرامون حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران در راستای تنظیف محیط شهری، مناسب‌سازی محیط شهری از طریق نصب پرچم‌ها و الوان مشکی و بنرهای متناسب با این ایام، نظافت و شستشو و لایروبی انهار و آماده‌سازی محیط‌های پیرامون مساجد و همچنین سیستم یکپارچه کنترل پسماندهای شهری، تمامی مساعی خود را برای رضایت هر چه بیشتر شهروندان به کار می‌گیرند.

وی همچنین در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر از فعالیت و آماده‌باش و استقرار اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپ‌های پیاده و خودرویی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی و موتورسیکلت‌هایEFT و ایستگاه‌های چهارده‌گانه آتش‌نشانی خبر داد.

معاون شهردار قم افزود: استقرار تانکرهای ویژه آب شرب بهداشتی و وضو، نصب داربست برای هدایت هیئت‌های مذهبی، صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی با رویکرد کنترل وسایل نقلیه ترافیکی، ایمنی و تنظیف محیط شهری و فعالیت‌ اکیپ‌های شانزده‌گانه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل سد معبر، متکدیان و ... در پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل بیت (س) در شب‌های قدر برخی از اقدامات خدمات شهری در این ایام است.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات حمل و نقل همگانی سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی از طریق فعالیت بیش از 80 دستگاه مینی‌بوس، 350 دستگاه اتوبوس و 680 دستگاه تاکسی برای انتقال روزه‌داران و عزاداران در این ایام آماده خدمت‌رسانی هستند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری