کد خبر: 2952

در آستانه اعزام به تورنمنت چین

تیم ملی فوتسال امید در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از اعزام به رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین‌المللی چین با گلزنی فوتسالیست مطرح قم طعم شیرین پیروزی را چشید.

خبرگزاری فارس: تیم ملی امید با درخشش ستاره فوتسال قم پیروز شد

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، در حالی که بازی‌های شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از شهریورماه آغاز می‌شود، این روزها خبرهای مهم فوتسال کشور از اخبار آماده‌سازی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان برای حضور در مسابقات تورنمنت بین‌المللی چین و همچنین رقابت‌های بین‌المللی فوتسال برزیل ملقب به جام جهانی کوچک تاثیر پذیرفته است.

با هماهنگی‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته فوتسال، ابتدا اردوی تیم ملی فوتسال امید برای حضور در مسابقات فوتسال تورنمنت بین‌المللی چین آغاز شد و این تیم قرار است 24 ساعت دیگر کشور را به مقصد چین ترک کند.

پیش از آغاز این رقابت‌ها در روز سی‌ و یکم تیرماه، تیم ملی فوتسال امید در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه از تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان رفت و توانست با ارائه بازی زیبا، تماشایی و منسجم حریف خود را با نتیجه‌ای پرگل شکست دهد.

در این دیدار ملی‌پوشان رده سنی امید فوتسال در تمام لحظات مسابقه نسبت به تیم ساوه‌ای، تیم برتر میدان بودند و توانستند در پایان 40 دقیقه رقابت با حریف خود، این تیم باشگاهی را با نتیجه جالب توجه و پرگل پنج بر دو شکست دهند.

در این مسابقه علیرضا وفایی فوتسالیست قمی و عضو تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌های چند دوره اخیر لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور ستاره میدان بود و تاثیرگذاری مطلوب و مثبتی در موفقیت تیم ملی امید در این دیدار تدارکاتی داشت.

ستاره فوتسال قم در رقابت‌های سه فصل اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در آخرین دیدار تیم تدارکاتی ملی فوتسال امید پیش از اعزام به رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین‌المللی چین برابر سن‌ایچ ساوه علاوه بر پاس گل‌هایی که صادر کرد، دو بار نیز موفق به گلزنی شد.

در این مسابقه که به برتری تیم ملی فوتسال امید انجامید، گل‌های تیم ایران توسط علی ابراهیمی، سیداحمد عباسی، علی عابدین و علیرضا وفایی (2 گل) به ثمر رسید، ضمن اینکه بازیکنان تیم سن‌ایچ ساوه که برای لیگ باشگاه‌های کشور آماده می‌شوند دو گل را جبران کردند و در نهایت با اختلاف سه گل در این دیدار برابر تیم ملی فوتسال امید شکست خوردند.

علاوه بر علیرضا وفایی بازیکن خوش تکنیک فوتسال استان قم در لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های کشور، دیگر جوانان آینده‌دار فوتسال قم یعنی مسلم اولادقباد و ابوالقاسم اروجی نیز در تیم ملی امید حضور دارند و در کنار سایر بازیکنان به این دوره از رقابت‌های بین‌المللی چین اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری