کد خبر: 14994

مدیرکل جهاد کشاورزی قم:

مدیرکل جهاد کشاورزی قم از ورود بیش از ۵۰درصد میوه شب عید به قم خبر داد و گفت: پس از اعلام شورای تنظیم بازار این میوه ها برای عموم عرضه می شود.

محمدرضا طلایی در گفت‌و‌گو با قم خبر، بااشاره به سهمیه میوه تنظیم بازار قم اظهار داشت: سهم استان قم 1300تن پرتغال و 300 تن سیب بود که بیش از 50 درصد آن در سردخانه ها است.

 
مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم بااشاره به میزان سهمیه مرغ ویژه ایام نوروز در قم افزود: 1800 تن مرغ سهمیه قم برای تنظیم بازار نوروز بوده است.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط عرضه میوه و مرغ فراهم است، غرفه‌ها نیز دایر شده و منتظر نظر شورای تنظیم بازار برای عرضه میوه و مرغ هستیم.
 
طلایی بیان کرد: درحال حاضر قیمت هرکیلو پرتغال 2900 و قیمت هر کیلو سیب نیز 2700تومان مصوب شده و پس از نظر شورای تنظیم بازار میوه‌های نوروزی با همین قیمت در استان قم عرضه می‌شود.
 
مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم بااشاره به قیمت مرغ مصوب ویژه تنظیم بازار نوروزی گفت: درحال حاضر مرغ در سردخانه به قیمت هر کیلو5100 تومان عرضه می‌شود، در نمایشگاه به قیمت هر کیلو 5300 تومان و در بازار نیز هر کیلو به قیمت 5500 تومان عرضه می‌شود و با گرانفروشان نیز برخورد می شود.
 
انهتای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری