کد خبر: 12776

به مناسبت ایام معصومیه؛

همایش سه روزه فاطمه شهر قم ویژه بانوان غیرایرانی در بیت النور برگزار می‌شود که پیش بینی می شود با استقبال خوبی روبه رو شود.

حجت‌الاسلام روح الله فاطمی‌نسب در گفت‌و‌گو با قم خبر، با اشاره به برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام معصومیه اظهار داشت: همایش سه روزه فاطمه شهر قم ویژه بانوان غیرایرانی در بیت النور برگزار می‌شود که پیش بینی می شود با استقبال خوبی روبه رو شود.

 
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)افزود: برگزاری مسابقه روزانه قدمگاه کریمه نیز برای زائران غیر ایرانی در این ایام برگزار می شود که این برنامه در صحن صاحب الزمان(عج) و به زبان عربی و اردو و ترکی نیز اجرا می شود.
 
وی تصریح کرد: جنگ کودک و نوجوان ویژه اردو و عرب زبانان نیز در این ایام معصومیه برگزار می شود و در کنار آن نیز  تبیین ابعاد مختلف شخصیت کریمه اهل بیت (س) و ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مجاوران غیرفارسی زبان در حرم مطهر برگزار می شود.
 
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب عنوان کرد: جمعه سوم بهمن ماه نیز جنگ کودک و نوجوان ویژه آذری زبانان در حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود.
 
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)گفت:  در روزهای 10 تا 12 بهمن این برنامه در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (س) برنامه عزاداری ویژه عرب زبان ها برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری