استاندار قم گفت: ظرفیت حمل مسافر در خط آهن قم- تهران افزایش سه برابری داشته است و در این مورد باید اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد تا مردم نسبت به مسافرت با خطوط ریلی ترغیب شوند.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم ، به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم شب گذشته با قطار مسافربری جدید مسیر تهران ـ قم وارد این شهر شد.

استاندار قم در زمان ورود به ایستگاه راه آهن قم، با اشاره به سفر یک روزه خود به تهران برای دیدار با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی درباره آزادراه قم ـ گرمسار، ضلع شرقی حرم مطهر و بافت فرسوده قم گرفته شد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی آزادراه قم ـ گرمسار به اتمام رسیده است، افزود: به دلیل تاکید وزیر راه و شهرسازی، این آزاده‌راه پس از ایمن‌سازی کامل، تجهیز آن به دوربین کنترل سرعت و استقرار نیروهای امدادی به بهره‌برداری می‌رسید.

صالحی منش با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور به قم در اواخر امسال تصریح کرد: بهره‌برداری از آزادراه قم ـ گرمسار و افتتاح صحن و کتابخانه ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در جریان این سفر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی‌منش با اشاره به راه‌اندازی قطار جدید تهران ـ قم و افزایش سه برابری ظرفیت حمل و نقل مسافر در این مسیر افزود: توسعه حمل و نقل ریلی به عنوان بستری ایمن و ارزان برای حمل و نقل مورد توجه مسئولان است.

استاندار قم دلیل سفر خود با قطار جدید تهران ـ قم را ترغیب مردم به استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: صدا و سیما و راه‌آهن قم باید با اطلاع‌رسانی این افزایش ظرفیت به مردم، زمینه استفاده بیش از پیش زائران و مجاوران از قطار را فراهم کنند.

راه‌آهن قم با افزایش سه برابری قطار تهران ـ قم، در سه شیفت رفت و برگشت همه روزه به زائران و مجاوران شهر مقدس قم خدمات‌رسانی می‌کند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری