کد خبر: 7177

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قم:

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: از سوی استانداری بررسی عملکرد اداره راه و شهرسازی با توجه به دستور معاون وزیر وقت، با ایراد و رعایت نکردن مقررات موجه شد که در حال حاضر با فرستادن پرونده های این زمین ها به سازمان ملی زمین و مسکن کشور منتظرنتیجه برای ادامه کار هستیم.

ابوالفضل علیخانی در گفتگو با خبرنگار قم خبر بااشاره به مشکل سند زدن زمین های محله زینبیه در کهک، اظهار کرد: به دستور معاون وزیر وقت تعدای از زمین های محله زینبیه که درون آن ساخت و ساز شده است به نام مالکین سند زده شود که که با تایید شورا پرونده ها در جریان قرا گرفت و چند تا از این زمین ها به نام مالکین سند خورد.
 
وی افزود: از سوی استانداری بررسی عملکرد اداره راه و شهرسازی با توجه به دستور معاون وزیر وقت، با ایراد و رعایت نکردن مقررات موجه شد که این موضوع موجب توقف در کار سند زدن زمین ها به نام مالکین شد.
 
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: هیئت نمایندگی استان قم مصوب کرد مدارک و پرونده های این زمین ها باید به سازمان ملی زمین و مسکن به تهران فرستاده شود و آن سازمان نتیجه را اعلام کند که در حال حاضر برای ادامه کار منتظر جواب از سوی سازمان ملی زمین و مسکن کشورهستیم.
 
علیخانی بابیان اینکه قانون می گوید باید پول زمین ها را اهالی محله زینبیه به قیمت روز بدهند، تصریح کرد: به دستور معاون وزیر وقت قرارشده است پول زمین ها از اهالی به قیمت کارشناسی آن سال ها گرفته می شود که این پول در این زمان ارزشی ندارد.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری