رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم طی روزهای آینده صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات روز همراه با وزش باد و غبار محلی است.

خبرگزاری فارس: وزش باد و غبار محلی مهمان روزهای آینده آسمان قم

به گزارش قم خبر  ، محمد قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آخرین وضعیت آب‌ و هوای استان قم اظهار کرد: در روز شنبه آسمان قم صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شرقی با سرعت نهایت 50 کیلومتر در ساعت بوده و حداقل دمای هوا 17 درجه سانتیگراد و حداکثر دما 37 درجه سانتیگراد است.

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم افزود: وضعیت آسمان قم در روز یکشنبه و دوشنبه صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات روز همراه با وزش باد و غبار محلی است که در حال حاضر به دلیل خشکسالی و کم‌آبی شاهد ریزگردها و گردوخاک محلی در آسمان استان هستیم.

وی به دمای هوای استان قم در طول هفته اشاره و بیان کرد: در طول هفته دمای هوا بین 35 تا 38 درجه سانتیگراد همراه با وزش باد است.

قاضی با اشاره به زمان کودهی باغات و مزارع تصریح کرد: استفاده از کود سرک در این ایام بلامانع است البته مناسب است پس از کوددهی سریعا باغات کشاورزی آبیاری شوند و از سوی دیگر سم‌پاشی مزارع بهتر است در زمانی غیر از ساعات گرما انجام شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری