کد خبر: 6571

فرمانده پلیس راه گیلان از ترافیک سنگین محورهای خروجی و ورودی این استان به ویژه محور رشت‌ ـ قزوین خبر داد.

به گزارش قم خبر ، مهیار رستگار در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ایام پایانی ماه شهریور و خروج و ورود مسافران گیلان اظهار کرد: اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای ورودی و خروجی جاده‌های گیلان به ویژه محور رشت‌ـ قزوین هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مسافران در حال خروج از گیلان هستند، تصریح کرد: به همان اندازه نیز مسافران در حال ورود به گیلان هستند. فرمانده پلیس راه گیلان محورهای اصلی و فرعی گیلان را مملو از مسافران و گردشگران دانست و افزود: حجم حضور مسافران به گیلان بی‌سابقه است.

وی رعایت قوانین رانندگی در جاده‌های گیلان را مورد تاکید مسافران قرار داد و یادآور شد: جاده‌های گیلان دارای شرایط خاصی است و برای پیشگیری از وقوع حادثه رعایت نکات رانندگی امری ضروری است. رستگار محورهای آستارا به اردبیل، چابکسر و رشت‌ـقزوین را پرترافیک خواند و خاطرنشان کرد: مسافران همچنان در حال ورود به گیلان هستند و باید شرایط ویژه این استان را در نظر بگیرند.

وی توقف نکردن در محل‌های نامناسب و جلوگیری از سبقت و سرعت غیرمجاز را مورد تاکید قرار داد. فرمانده پلیس راه گیلان مسیرهای ساحلی و گردشگری را پرتردد خواند و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ روز دیگر نیز شاهد ترافیک سنگین در محورهای مختلف گیلان باشیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری