کد خبر: 2823

مدیر عامل یکی از شرکت‌های PAP عنوان کردش

مدیر عامل یکی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت پر سرعت از آمادگی برای ارائه اینترنت به تمام نقاط استان در صورت همکاری شرکت مخابرات خبر داد.

خبرگزاری فارس: مخابرات برای واگذاری اینترنت پرسرعت با شرکت‌های Pap همکاری کند

به گزارش قم خبر ، احمد نخجوانی در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از عملی نشدن مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص واگذاری امکانات مخابراتی به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی از سوی شرکت مخابرات استان قم اظهار کرد: براساس ماده 10 مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرکت‌های ارائه دهنده‌ اینترنت پر سرعت تنها در صورتی که حداقل 75 درصد امکانات موجودشان را در اختیار مشترکان قرار داده باشند می‌توانند درخواست امکانات غیرفعال (پسیو) و کابلی جدید داشته باشند.

وی ادامه داد: شرکت شاتل تاکنون توانسته در تمام مراکز مخابرات نزدیک به 90 درصد در برخی از مراکز تا 100 درصد امکاناتی را که در اختیار داشته به مشترکان واگذار کند و با توجه به اتمام ظرفیت و همچنین وجود چند هزار درخواست اینترنت پر سرعت نیازمند دریافت امکانات هستیم.

مدیر عامل شرکت شاتل با اشاره به نامه‌نگاری‌‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف با مدیران شرکت مخابرات اظهار کرد: تمام این درخواست‌ها و جلسات به منظور دریافت امکانات برای شرکت‌های pap بوده که متاسفانه درخواست‌های ما تا کنون به جایی نرسیده است.

نخجوانی با اشاره به پیگیری‌ها و درخواست‌های متعدد شرکت شاتل برای دریافت فضا و طرح در مراکز مختلف مخابرات بیان کرد: بیش از یک سال و نیم است که پیگیر این موضوع هستیم ولی تاکنون موافقتی از سوی شرکت مخابرات با درخواست ما صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت شاتل در سال بیش از 20 میلیارد ریال برای شرکت مخابرات استان قم ایجاد درآمد می‌کند گفت: اما متاسفانه در تامین امکانات اولیه برای ارائه سرویس اینترنت پرسرعت دچار مشکل هستیم و این مسئله به دلیل عدم همکاری است.

مدیر عامل شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با استاندار و معاونین وی بیان کرد: متاسفانه با وجود قوانین و تاکید استاندار مبنی بر احقاق حق شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت توسط شرکت مخابرات، این شرکت همچنان به درخواست‌های ما جامعه عمل نپوشانده است.

نخجوانی گفت: طی سال‌های گذشته سعی کردیم با تعامل، تداوم در پیگیری و صبر و در برخی مواقع گذشتن از خواسته‌های خود، امکانات موردنیاز برای ارایه سرویس اینترنت به مشترکانمان را تامین کنیم اما متاسفانه بیش از یک سال است که فروش سرویس اینترنت پرسرعت را در بیشتر مناطق استان قم متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت شاتل آمادگی نصب تجهیزات در همه مراکز را دارد خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات متاسفانه با درخواست این شرکت موافقت نکرده است و امکان جذب مشترکان جدید با وجود درخواست‌های فراوان وجود ندارد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری