کد خبر: 15057

رئیس پلیس راهور قم:

رئیس پلیس راهور ‌قم گفت: آماده باش پلیس راهور از 25 اسفند آغاز شد و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.

سرهنگ کرم‌الله حسینی در گفت‌و‌گو با قم خبر، اظهار داشت:  پلیس راهور درصدد است تا با تدبیر شرایط ویژه فضایی آرام و عبور و مرور آسان را برای مردم به‌وجود بیاورد.

 
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم افزود: با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راهور در ایام نوروز اظهار داشت: همزمان با سال نو مسافران و زائران زیادی وارد قم می‌شود به همین سبب تا پایان نوروز محدودیت‌های ترافیکی جدی در زمینه عبور و مرور وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.
وی بااشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم مطهر تصریح کرد: تا پایان تعطیلات هرگونه عبور و مرور و توقف غیر ضروری از سوی رانندگان در هسته مرکزی شهر ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.
 
حسینی با اشاره به ممنوعیت پارک در بلوار زائر تاکید کرد: هرگونه توقف و پارک خودرو در این مسیر سبب گره ترافیکی می‌شود زیرا عرض بلوار در این مکان کم است که افراد متخلف اعمال قانون می شوند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم از ممنوعیت پارک موتور در هسته مرکزی شهر خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر هر گونه توقف موتور سیکلت در احرام حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)، خیابان ارم، شبستان و چهارراه شهدا ممنوع است و در ایام نوروز نیز با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
 
وی بابیان کاهش آمار تصادفات منجر به فوت در سال 93 نسبت به سال 93 اظهار داشت: تا کنون 21درصد کاهش تصادفات منجر به فوت درشهر قم را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم با تلاش پلیس راهور و همکاری مسافران، زائران و مجاروران کریمه اهل بیت (س) در نوروز نیز شاهد اتفاقات ناگوار برای زائران و مجاوران نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری