کد خبر: 13503

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم گفت: در حال حاضر 183 آموزشگاه فعال در قم زمینه آموزش بیش از یک‌میلیون و هشت‌صد هزار نفرساعت آموزش را فراهم کرده‌است.

احمد عطارنیا در گفت و گو با قم خبر با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه اشتغال در استان اظهار داشت: امسال بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر ساعت کلاس های آموزشی در قم برگزار شده است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به کاهش آمار کلاس های آموزشی در قم افزود: در سال 91 قریب به 17 هزار نفر از آموزش‌های فنی حرفه‌ای استفاده کرده‌اند اما امسال این آمار به شدت کاهش پیدا کرده است زیرا بیشتر این کلاس ها در مراکز خصوصی برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: برگزاری مشاوره های آموزشی، مشاوره های شغلی و رهگیری اشتغال از مهم‌ترین فعالیت‌های فنی حرفه ای است و در زمینه عمل به تعهدات بیش از 20 درصد پیشرفت داشته ایم.
 
عطارنیا گفت: تاکنون در ندامتگاه‌ها 1200 نفر، در زندان‌ها 900 نفر آموزش های فنی حرفه ای را دذیه اند و تا کنون نیز17 شغل نیز در زندان های استان به وجود آمده است که در کاهش 85 درصدی بازگشت به زندان افراد نیز موثر بوده است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: در حال حاضر 183 آموزشگاه فعال در قم زمینه آموزش بیش از یک‌میلیون و هشت‌صد هزار نفرساعت آموزش را فراهم کرده‌است.  
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری