کد خبر: 11232

معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: مردم تخلفات غذایی را به ۱۴۹۰ گزارش دهند.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم، سهیل اسکندری با بیان اینکه نظارت بر محصولات غذایی در سطح بازار با جدیت کنترل می‌شود، اظهار داشت: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف غذایی در بازار با سامانه ۱۴۹۰ تماس بگیرند.

معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: سازمان غذا و دارو در صورت تایید صحت تخلف متخلفان با آنها برخورد قاطعی را خواهد داشت.

وی بیان داشت: سازمان غذا و دارو نظارت بر محصولات غذایی را صورت حساس و دقیق انجام می‌دهد و در این زمینه با کسانی که تخلف داشته باشند برخورد جدی می‌شود.

اسکندری گفت: محصولاتی که از نظر سلامتی کوچکترین مشکلی داشته باشند با واحد تولید کننده برخورد و حتی پرونده آن واحد تولیدی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح بازار می‌توانند به دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع و یا با شماره ۱۴۹۰ تماس بگیرند و یا مورد را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا سریعاً نسبت به موضوع اقدامات لازم انجام شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری