کد خبر: 10096

به مناسبت هفته کتابخوانی/

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به برگزاری شب شعر عاشورایی در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: این برنامه با مشارکت حوزه هنری با دعوت از شاعران کودک و نوجوان در 29 آبان ماه در قم برگزار می‌شود.

محمد مخلصی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اختتامیه جشنواره «نقطه، حرف و نقش» در روز 28 آبان با معرفی آثار بر‌تر برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با بیان اینکه نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «نقطه، حرف و نقش» نیز در مرکز شماره 9 کانون استان قم برگزار می‌شود، افزود: 320 اثر در قالب‌های خوشنویسی، سفال، انیمیشن و نقاشی در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.

وی برگزاری نشست تخصصی «فن تلخیص کتاب» ویژهٔ مربیان فرهنگی مراکز استان قم را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد و تصریح کرد: این نشست در روز 25 آبان‌ماه با حضور دبیر شورای کتاب انتشارات کانون در قم برگزار می‌شود.

مخلصی با اشاره به برگزاری شب شعر عاشورایی در هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: این برنامه با مشارکت حوزه هنری با دعوت از شاعران کودک و نوجوان در 29 آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم تجهیز کتاب‌خانه‌ تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ایستگاه مطالعه‌ والدین در مراکز ثابت نیز از دیگر برنامه‌های کانون استان قم در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری